Proiect – Consultare – (publicat la data de 14.11.2020)

În conformitate cu dispoziţiile art. 4 lit. b) şi art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi aduce la cunoştinţă publică faptul că se iniţiază procedura de elaborare a proiectului de act administrativ cu caracter normativ hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi privind aprobarea Regulamentului de acordare a premiilor pentru elevii care absolvit la unităţile de învăţământ rural, cu rezultate deosebite la admiterea în liceu (inclusiv învăţământul vocaţional).

 

Afişat la data de 14 noiembrie 2020.

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa Compartimentului relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP,

  • persoană de contact: consilier Teodor Laura, consilier Pricopi Mariana;
  • coordonate de contact: telefon: 0236-302.513 şi tel/fax 0236-460.556.

Propunerile, sugestiile şi opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act administrativ cu caracter normativ supus consultării publice se înaintează în scris şi pot fi transmise:

  • prin poşta electronică, către contul de e-mail: informatii@cjgalati.ro;
  • la adresa poştală a Consiliului Judeţean Galaţi: Municipiul Galaţi, str. Eroilor nr. 7, cod poştal 800.119;
  • sau se pot depune direct la Compartimentul relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP, la sediul din strada Eroilor nr. 7 B, etaj 1, camera 3.

 

Termenul limită până la care se pot înregistra propuneri este data de 23 noiembrie 2020

Distribuie:
Anterior ANUNT PUBLIC – (publicat 05.11.2020)

Link-uri Utile

Biblioteca „V.A.Urechia” Galati

TUR VIRTUAL

cjgalati.ro © 2023